Tavarantoimittajaksi

Tavarantoimittajiltamme edellytämme seuraavia asioita: 

  • Kirjallinen ostoehtosopimus ja sen liitteet
  • Tuotetiedot sähköisesti Synkka-tuotetietopankin kautta valikoimajaksojemme aikataulujen mukaisesti
  • Hintatiedot valikoimajaksojemme aikataulujen mukaisesti Finnfrostin hinnastopohjalla
  • Toimiva jäljitettävyys ja omavalvonta
  • Katkeamaton tuotteiden saatavuus 

 

Ulkomaiselta toimittajalta toivomme lisäksi kansainvälistä tuotelaatusertifiointia.

Miten edetä?

Jos yrityksesi ei vielä ole Finnfrostin tavarantoimittaja ja katsot että yhteistyölle on edellytyksiä, ota yhteys Finnfrostin tuoteryhmäpäällikköön hyvissä ajoin ennen valikoimajakson tietojen toimittamisen takarajapäivää.  Tuoteryhmäpäällikkö arvioi yhteistyömahdollisuudet ja on yhteydessä asiakkaaseen. Jos tarjonta kiinnostaa, käynnistyy varsinainen yhteistyö ostoehtosopimuksen laadinnalla.  Tässä yhteydessä sovitaan käytännön yksityiskohdat liittyen mm. tilauksiin, toimituksiin ja laskutukseen.

Valikoimajaksoittain tarjolla olevat tuotteet ja valikoimien muutokset käsitellään asiakasketjuittain asiakkaiden laatimissa aikatauluissa. Valikoimapäätösten vahvistumisen jälkeen tavarantoimittajille lähetetään vahvistukset, joista ilmenee ketjukohtaiset valikoimat tuotteittain.

Jotta tuotteet ovat mukana valikoimajakson käsittelyssä, tulee tuotetietojen olla perustettuna Synkka-tuotetietopankkiin määräpäivään mennessä ja hinnastojen toimitettuna tuoteryhmäpäälliköille ja Finnfrostin perustietoyksikköön.